EN|RU|UK
 За кордоном
  7707  74
Матеріали за темою:

 Юристи Twitter, Facebook і Google дають свідчення в Сенаті про втручання РФ у вибори США

сенат

Представники компаній розповідають про те, як їхні платформи використовувалися в російських інтересах під час передвиборної кампанії.

Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Голос Америки.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Ще один агресивний крок, заходи у відповідь будуть, - МЗС РФ про заборону Твіттера на рекламу RT і Sputnik

Компанія Facebook заявила, що, згідно з результатами внутрішнього розслідування про спроби Росії вплинути на американські президентські вибори, російські агітатори опублікували в соцмережі близько 80 000 постів, які протягом двох років охопили близько 126 мільйонів американців.

Про це стало відомо в той момент, коли представники Twitter, Facebook і Google готувалися дати свідчення в Сенаті про те, чи вплинула російська кампанія на вибори 2016 року і яким чином. Компанії прагнуть продемонструвати законодавцям, що вжили заходів у зв'язку з російською агітацією, щоб уникнути повторення подібних ситуацій у майбутньому.

Головні юристи Facebook і Twitter направили в Сенат своїх головних юрисконсультантів, Коліна Стретча і Шона Еджетта, а Google представляє голова служби інформаційної безпеки Річард Салгадо.

Також читайте: Рупор Кремля RT ігнорує вимогу про реєстрацію як іноземного агента в США, - CNN

Юристи дають свідчення в юридичному комітеті Сенату - одному з трьох комітетів Конгресу, які займаються з'ясуванням подробиць про російське втручання в американські вибори і можливу змову між передвиборчим штабом президента Дональда Трампа і російською владою.

Трамп неодноразово заперечував існування будь-якої змови з Росією. Влада США також стверджує, що немає ніяких ознак того, що російське втручання вплинуло на голоси виборців.

Компанія Google в понеділок повідомила в своєму блозі, що виявила на своїх платформах сліди "обмеженої діяльності", імовірно, пов'язаної з Росією, однак пообіцяла запустити "низку нових ініціатив для підвищення прозорості та зміцнення безпеки".

Як заявляють у Google, в ході передвиборної кампанії на 18 каналах YouTube було опубліковано близько 1000 відеороликів, "імовірно пов'язаних" із російськими інтересами. Також була виявлена ​​пов'язана з Росією реклама на загальну суму 4 700 доларів.

Читайте також: Манафорту в США висунули звинувачення за 12 статтями, зокрема, у змові проти інтересів США

Відеоролики, серед яких були і матеріали неполітичного характеру, набрали в цілому близько 300 000 переглядів і в цілому були не дуже популярні. Лише 3 відсотки роликів набрали понад 5000 переглядів, заявляють у компанії.

У Google також зазначають, що "відеоролики цих каналів не були націлені на США чи будь-яку конкретну групу населення США".

Компанія Facebook раніше цього місяця повідомила, що компанія, імовірно, пов'язана з російським урядом, опублікувала в соцмережі рекламні пости на суму 100 000 доларів, присвячені таким гострим темам як расова дискримінація. Як повідомляють американські ЗМІ, аналогічні реклами публікувалися і через Google.

Адміністрація Facebook передала пов'язані з Росією рекламні матеріали Конгресу, а раніше цього місяця операційний директор компанії Шеріл Сендберг заявила, що "повністю підтримує" оприлюднення цих матеріалів.

Представляючи матеріали Конгресу, Сендберг зазначила: "Важливо, щоб влада отримала повну картину і пояснила все американському народу".

За словами Сендберг, у зв'язку з виявленням російської агітації компанія вирішила найняти 4000 нових співробітників для моніторингу реклами та іншої інформації. За її словами, компанія також використовує автоматизовані технології для виявлення фальшивих акаунтів, які поширюють неправдиву інформацію.

У Twitter також вжили заходів щодо російських агітаторів, видаливши 2 752 аккаунти, які підозрюються у зв'язках із російським урядом.

Також читайте: Українська справа Манафорта спричинила скандал у США. Голова найбільшої лобістської компанії Подеста пішов у відставку, - "Голос Америки"

Минулого тижня компанія заборонила будь-яку рекламу від російських ЗМІ Sputnik і RT, заявивши, що вони за підтримки держави вели зусилля, спрямовані на втручання в президентські вибори в США.

У своєму блозі компанія заявила, що вжила таких заходів у прагненні "допомогти захистити чистоту користувацького досвіду в Twitter".
Источник: https://censor.net.ua/ua/n461224
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору