"Тепер на підприємстві зайняті розробкою і налагодженням семи проектів для потреб української армії, серед яких оперативно-тактичний ракетний комплекс "Грім" (дальність польоту від 250 до 450 км), який перебуває на стадії остаточного завершення. Також у роботі проекти щодо високоточних крилатих ракет наземного і корабельного базування, дві системи ППО з радіусом надійного ураження цілі до 150 км із перспективою 200-250 кілометрів. Також займаємося модернізацією ракетних систем залпового вогню", - сказав Дегтярьов.
За його словами, випробування ракетного комплексу має проводитися в Україні. Для випробувального полігону будуть шукати місце.
Генеральний конструктор КБ "Південне" зауважив, що, на жаль, ці роботи ведуться не за державною програмою, а за рахунок недержавної допомоги Україні.
В Гренландии украинским военным авиаторам пришлось приземляться при температуре минус 47 градусов и на очень скользкую полосу. Отмечается, что авиаторы принимали участие в совместной с Данией операции по перевозке топлива на остров Гренландия, которая назвалась «Северный сокол». 22 членов экипажа Ил-76 торжественно встречали в аэропорту «Борисполь» и вручали награды. Летали к холодному острову уже в девятый раз - перевозили на станцию »Норд» топливо и другие необходимые для жизни там вещи. Выполнение такой миссии под силу немногим элитным командам мира. Все прошло успешно и без задержек. На борту самолета были и опытные летчики, и начинающие. В частности, подготовили нового командира (ему всего 28 лет) и вообще новый экипаж, который сможет летать в сверхсложных условиях. «В этом году поставлен рекорд - мы перевезли из авиационной базы Туле (север Гренландии - 5.UA) до станции» Норд «у 720 тыс. Л авиационного горючего. Налет составил около 120 часов. За этот период мы полностью подготовили один молодой экипаж к полетам по международным воздушным трассам «, - рассказал руководитель миссии Александр Кулибаба. Украинский Ил-76 пришлось делать посадку при температуре минус 47 градусов. От начала до операции был привлечен еще датский самолет, но он при таких сложных условиях не смог приземлиться. Садились приходилось на короткую и очень скользкую полосу, которая менее 1,5 км длиной. Кроме того, что помогли датчанам, украинские летчики еще и заработали денег для ВВС - около $ 600 тыс. Все деньги пойдут на поддержание в надлежащем состоянии украинской авиации.
Источник: http://www.milnavigator.com/ledyanoj-rekord-ukrainskie-aviatory-osushhestvili-posadku-v-grenlandii-pri-47/
http://rbase.new-factoria.ru/missile/wobb/15a11/15a11.shtml
Трындишь
товарисчЪ..
Почти все разработанное на кульманах и бумаге в
СССР - воплощалось в металл .
http://rbase.new-factoria.ru/missile/wobb/15a18/15a18.shtml
Стратегический ракетный комплекс КБ "Южное "
15П018 (Р-36М УТТХ) с ракетой 15A18 !!
Пора КБ "Південному" налагодити виробництво патронів...
Тільки не віддавайте свою продукцію для зберігання на склади під Балаклеєю...
Бажаю подальшого успіху по вдосконаленню розробки: головне точність і потужність...а також самостійність польоту...
Після виготовлення експериментальних зразків, об'явити проект -- національним: кожний небайдужий патріот України зробить внесок в побудову пару дивізіонів.
А це й справді цікаво, особливо - хто розроблював ГСН. Навіть якщо 50км, то це вже велике досягнення.
еще километров 10-15 - и со Старой Гуты как раз до кремля!
Вся надія на МВС, бо у них бюджетне фінансування більше, ніж у ВСУ.
Вони і суверинітет поновлять, і порядок в країні наведуть.
Воїнам Аваківцям для цього не потрібні ******* ракетні комплекси,
ППО та протитанкові засоби.
Артилерійський катер - добре рибу глушити, авіація - за горілкою
злітати. Для такого достатньо того, що в наявності.
Все пучком, а ми нічого не розуміємо.