EN|RU|UK
 Політика України, Суспільство
  12501  242

 Прямої компенсації за затримку експреса в "Бориспіль" не передбачено, - "Укрзалізниця" (оновлено)

Компенсації за затримку експреса Київ-аеропорт "Бориспіль" не передбачено в правилах. Але пасажири можуть писати претензії керівництву компанії.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це "Громадському радіо" розповів заступник директора департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення "Укрзалізниці" Олександр Красноштан.

Так він прокоментував поломку рейкового автобуса дорогою в аеропорт,  яка сталася на другий день після того, як він почав курсувати. У поїзді перебувало близько п'ятдесяти людей. Один пасажир запізнився на літак.

"Наразі правила не передбачають прямої компенсації, але в претензійному порядку це можна зробити. Необхідно пред'явити квиток, заяву, ми розглянемо відповідним чином, ухвалимо рішення. Два тижні на розгляд передбачено законодавством, але я думаю, що ми набагато швидше це розглянемо", - повідомив Красноштан.

Пасажир Деніел Беккер, який запізнився на літак, мав летіти до Австралії через столицю Катару - Доху. Вилетіти він зможе лише 2 грудня, розповів сам Беккер. За новий квиток він заплатив 550 доларів.

Однак пізніше Беккер повідомив, що вартість квитка йому компенсували.

"Я ночував у друзів біля метро "Вокзальна". Ось чому і вирішив їхати новим експресом...  Після того вранці мені викликали машину до будинку, привезли до "Укрзалізниці". Я написав заяву, і мені видали повну вартість квитка гривнями за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів (саме стільки Беккер витратив на новий квиток. - Ред.). Потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла мене в аеропорт. Тепер я очікую вильоту", - розповів він.

Як повідомлялося, експрес із Києва в аеропорт "Бориспіль", який напередодні запустили, зламався дорогою.

Источник: https://censor.net.ua/ua/n3100138
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 3 з 3
<<<1 2 3
Сторінка 3 з 3
<<<1 2 3
 
 
 
 
 
 вгору