EN|RU|UK
 Політика України, Суспільство, За кордоном
  4478  134

 Представник ОБСЄ занепокоєний можливими санкціями проти телеканалів "NewsOne" і "112 Україна"

В організації вважають, що найкращий засіб від пропаганди - відкрите медіа-середовище, а спірні питання можна вирішити через суд.

Представник ОБСЄ з питань свободи ЗМІ Арлем Дезір занепокоєний закликом Верховної Ради до РНБО ввести санкції проти каналів "112 Україна" і "NewsOne", обвинувачених у поширенні російської пропаганди. Про це Цензор.НЕТ повідомляє з посиланням на прес-службу ОБСЄ.

"Свобода вираження поглядів і свобода засобів масової інформації є основними зобов'язаннями держав-учасниць ОБСЄ, які мають дотримуватися і виконуватися", - цитує прес-служба організації слова Дезіре. "Будь-які обмеження, що накладаються на ці права, навіть в ім'я захисту національної безпеки чи протидії пропаганді, мають бути строго обмежені за масштабом, пропорційністю і забезпечувати відповідні гарантії від зловживань через незалежну судову систему".

Дезір вважає, що найкращий засіб від пропаганди - це відкрите, різноманітне і динамічне медіа-середовище. А в разі, коли ЗМІ підбурюють до ненависті і насильства, необхідних заходів можна вжити через суд.

"Я закликаю українську владу утриматися від ухвалення непропорційно обмежувальних заходів щодо засобів масової інформації без дотримання належних судових процедур, що негативно позначиться на вільному потоці і доступі до інформації і перешкоджатиме вираженню розмаїття думок", - підсумовує Дезір.

Представник ОБСЄ з питань свободи ЗМІ стежить за ситуацією в усіх 57 державах-учасницях ОБСЄ. Його завдання - попереджати про можливі порушення свободи слова і сприяти дотриманню зобов'язань ОБСЄ щодо свободи ЗМІ, йдеться в заяві на сайті організації.

Нагадаємо, у четвер, 4 жовтня Верховна Рада схвалила пропозицію про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Ці заходи мають торкнутися ТОВ "Аріадна ТВ", ТОВ "Новий формат ТВ", ТОВ "ТВ Вибір", ТОВ "Телерадіокомпанія "112-ТВ", ТОВ "Лідер ТВ", ТОВ "Партнер ТВ" і ТОВ "Новости 24 часа" . За відповідну постанову проголосували 229 нардепів.

Згідно з інформацією на сайті телеканалів, остання в цьому переліку компанія - ТОВ "Новости 24 часа" - вказана в структурі власності каналу "NewsOne", решта 6 юридичних осіб вказані в структурі власності телеканалу "112 Україна".

Народні депутати від "Опоблоку" Вілкул та Шуфрич хочуть скасувати рішення Ради щодо санкцій. Вони наполягають, що рішення було ухвалено з порушенням процедури.

Источник: https://censor.net.ua/ua/n3089873
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
 
 
 
 
 
 вгору