EN|RU|UK
 Суспільство
  1462  33

 Для забезпечення пасажирських перевезень у найближчі п'ять років необхідно понад 111 млрд грн, - директор зі стратегічного розвитку "Укрзалізниці" Саболевський

Для забезпечення пасажирського руху на залізничному транспорті у найближчі п’ять років у пасажирські перевезення необхідно інвестувати 111,6 млрд грн

Про це повідомив директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ "Укрзалізниці" Антон Саболевський, передає Цензор.НЕТ із посиланням на сайт підприємства.

За його словами, пасажирські перевезення є глибоко збитковими, а держава не компенсує ці витрати, тому "Укрзалізниця" активізує роботу з реформування пасажирської вертикалі, щоб віднайти додаткові фінансові джерела.

"Сьогодні є значний потенціал для підвищення ефективності пасажирського господарства Укрзалізниці", - наголошує Антон Саболевський.

Зокрема, функцію маркетингу передбачається вивести в окрему складову та посилити. Також планується відокремити напрям з управління вокзалами, в рамках підготовки до створення філії Укрзалізниці з управління вокзалами. "Завдання цієї вертикалі – вийти на самоокупність. Для цього є два основні джерела отримання доходів: надання послуг перевізникам (зараз в Україні це філії "Пасажирська компанія", "Українська залізнична швидкісна компанія" і регіональні філії в частині приміських поїздів, а також закордонних перевізників) та додаткові послуги й сервіси, що надаються пасажирськими вокзалами. Аналіз досвіду інших країн, зокрема Польщі та Німеччини, показує, що вокзальні компанії більшу частину доходів отримують саме від додаткових послуг", - розповів Антон Саболевський.

Третій важливий крок, за його словами, - чіткий розподіл між вертикалями з ремонту та експлуатації рухомого складу з відповідним підпорядкуванням лінійних підрозділів. Зокрема, заступник з ремонту відповідатиме за роботу ремонтних депо.

"Така модель зможе допомогти філії "Пасажирська компанія" здійснювати її комерційну функцію і підвищити прибутковість", - зазначає Антон Саболевський.

У ВАТ нагадують, що минулого року збитки від пасажироперевезення склали 10 млрд грн, з яких 6 млрд грн припало на частку далекого сполучення. При цьому держава не компенсує ці суми і не вкладає кошти в оновлення рухомого складу, як це передбачено Законом України "Про залізничний транспорт".

Источник: https://censor.net.ua/ua/n3089245
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору