EN|RU|UK
 Політика України
  14499  57

 Чи посміє НАБУ почати перевірку діяльності структур Березенка, - Бутусов про антирекламу Ситника в метро

Розміщення антиреклами глави НАБУ Артема Ситника в столичному метрополітені пов'язане з рекламними структурами, підконтрольними нардепу з "Блоку Петра Порошенка" Сергію Березенку.

Про це у своєму блозі написав головний редактор Цензор.НЕТ Юрій Бутусов.

Він зазначив: "Ринок реклами в київському метро контролює головний політтехнолог Петра Порошенка Сергій Березенко - чи посміє НАБУ з'ясувати, хто розмістив антирекламу Ситника?

Витончена антиреклама директора НАБУ Артема Ситника в київському метро - нагадування, що НАБУ не зробило нічого для ліквідації масштабних і системних схем, які створені мером Кличком і його командою у сфері міської реклами. А також в інших багатомільярдних комунальних питаннях - у сфері дозволів на будівництво в ДАБК, рішень земельних питань у Держкомземі і Київраді, що проходять без жодної уваги антикорупціонерів. Це не тільки в Києві така неувага - а по всій країні. Здавалося б, що простіше - спробуй замовити рекламу, оформити дозвіл на будівництво, землю, задокументуй чиновників, адже місцеві органи влади обросли "рішалами", "смотрящими", "менеджерами" та "тренерами", адже система вимагання в цій сфері обплутала всю країну! Але поки ми не чуємо про такі перевірки. Дізнатися, що відбувається можна тільки з інтернету, сподіваюся, детективи хоча б почитають:

"Щоб розмістити рекламу в метрополітені треба або самому отримати відповідні технічні умови і спроектувати відповідну рекламну конструкцію, узгодити й отримати відповідні документи, або скористатися послугами тих, хто це вже зробив раніше. По факту, всі місця для розміщення реклами в метро вже зайняті, і безпосередній розповсюджувач реклами змушений користуватися послугами посередників.

... Система побудована таким чином, що посередники розраховуються за оренду рекламних площ за тарифами, які не змінювалися вже 4 роки. За цей період вартість проїзду в метро зросла в 2,5 рази. Вартість використання громадського майна (рекламних площ у метрополітені) для певних суб'єктів господарювання не виросла ні на копійку. Це саме той випадок, коли хтось використовує бездіяльність влади, яка не підвищує ціни за послуги відповідно до ринкових. Таким чином, хтось отримує більший прибуток. Право власності купується за копійки, а продається за ринковими цінами.

Журналісти з'ясували, що найприбутковіші площі монополізували компанії, чиї співвласники справді пов'язані з народним депутатом від Блоку Петра Порошенка.

Наприклад, компанія "Центрмедіагрупп" орендує понад 2000 кв.м. скляних поверхонь на вікнах вагонів. Нею володіють Іван Березенко і Павло Матвієнко. Іван Березенко є батьком нардепа від президентської партії Сергія Березенка, який раніше був депутатом Київради від блоку Леоніда Черновецького. А другий співвласник фірми - двоюрідний брат Березенка".

Ну що ж, зараз ще один справжній іспит для НАБУ. Чи посміє НАБУ почати перевірку діяльності структур Березенка - який відповідає за роботу мереж і трансформацію бабусь Черновецького в бабусь Порошенка? Це буде погано сприйнято під час нічних розмов у Козині директора НАБУ з президентом, тут не домовитися".

Источник: https://censor.net.ua/ua/n3089001
 Топ коментарі
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору