EN|RU|UK
 Економіка, Суспільство
  3978  17

 "Кернел" підтвердив, що має намір закуповувати зерновози з компенсацією з держбюджету

В агрохолдингу "Кернел" підтвердили плани щодо купівлі вагонів для перевезення зерна.

Як передає Цензор.НЕТ, про це представник компанії сказав у коментарі "Економічній правді".

У компанії є шанс отримати з державного бюджету відшкодування майже третини вартості зерновозів, якщо президент України підпише прийнятий Верховною Радою законопроект №7010 про внесення змін до Митного кодексу.

Одне з нововведень документа - зміни в 17 статтю закону "Про державну підтримку сільського господарства України". В пункт 17-2.3, присвячений витратам, які держава компенсує в розмірі 30% від вартості, включені тепер вагони для перевезення зерна.

"Економічна правда" пише, що в грудні 2017 року холдинг домовився про будівництво 500 вагонів за $25 млн.

"На жаль, "Укрзалізниця" не може забезпечити безперебійну роботу рухомого складу для перевезення зерна, особливо на тлі зростання обсягів урожаю. Для аграріїв своєчасні відвантаження товару з елеваторів не менш важливі, ніж сама технологія виробництва. Чітка логістика безпосередньо впливає на собівартість і прибутковість бізнесу", — зазначили в "Кернел".

Представник компанії додав, що агрохолдинг не розраховував на дотації, але вважає, що компенсація з держбюджету на купівлю вагонів - це правильно.

"Ухвалюючи рішення щодо цієї інвестиції, компанія не розраховувала на отримання державних дотацій. Майже всі виробники України стикаються з проблемами рухомого складу. Законодавчі зміни, що передбачають часткову компенсацію витрат на придбання вагонів, вважаємо правильними. Скористатися програмою можуть усі аграрії", — додали в компанії.

Інший зернотрейдер, "Нібулон" вважає ідею закуповувати зерновози за гроші держбюджету згубною для конкуренції на ринку.

"Що ми бачимо сьогодні - чергове кулуарне ухвалення рішення на користь тієї або іншої компанії. У цьому питанні наша компанія повністю на стороні товаровиробників, які проти виділення коштів певним торговельним компаніям і фінансовим структурам у вигляді дотації з боку держави при будівництві вагонів. По-перше, коли дотації отримують певні комерційні структури, які є перевізниками зерна, то для ринку це не означає здешевлення логістики перевезень, адже таке ціноутворення обумовлено наявними ринковими відносинами, які ніхто не скасовує. Таким чином, компанії, які будуть отримувати дотації на будівництво вагонів, передовсім, будуть отримувати додаткові доходи за рахунок держави. По-друге, при такому підході можливе виникнення монопольного становища певних компаній, які будуть все більше і більше контролювати ринок залізничних перевезень. Зате суб'єкти господарювання, які до цього часу були без вагонів, так без вагонів і залишаться", - сказано в заяві компанії, опублікованій на її офіційному сайті 13 липня.

Президент ще не підписав законопроект, який Верховна Рада прийняла в другому читанні 5 липня. Асоціація фермерів України вже заявила, що проситиме Петра Порошенка накласти вето на документ, оскільки в цьому випадку йдеться про те, що великі зернотрейдери хочуть перерозподілити на свою користь призначені для фермерів гроші, повідомляло агентство УНН.

Згідно з інформацією "Обозревателя", ініціатива належить нардепу від "Відродження" Віталію Хомутинніку, який має намір забезпечити таким чином вагонами свій холдинг "Кернел".

Источник: https://censor.net.ua/ua/n3078323
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору