EN|RU|UK
 Київські новини, Суспільство
  8301  32

 На інвестора аеропорту "Київ" тиснуть, щоб на місці "Жулян" побудувати висотний мікрорайон, - депутат Київради Богатов

За атаками силовиків на аеропорт "Київ" можуть ховатися спроби виносу об'єкта за межі міста, щоб потім забудувати його територію висотками.

Про це заявив депутат Київради від фракції "Об'єднання "Самопоміч", член комісії з питань житлово-комунального господарства Костянтин Богатов, повідомили Українські новини.

"Це, можливо, спроба цю територію в межах міста отримати під якесь інше будівництво", - припускає він.

У Київраді стверджують, що за останні 8 років аеропорт "Київ" зі збиткового непрацюючого підприємства перетворився на сучасний міжнародний аеропорт з двомільйонним пасажиропотоком на рік. Тільки в бюджет міста за цей період було перераховано 300 млн грн у вигляді податків. Цей результат був досягнутий завдяки приватним інвестиціям, які місту вдалося залучити в 2010 році.

"Цю історію зараз розвивають приватні інвестори, і нехай розвивають. Тим більше, аеропорт зараз у хорошій якості, в хорошому управлінні, платить до бюджету гроші. Судячи з розміру податків, управляється ефективно", - говорить Богатов.

Однак тепер, стверджує депутат, коли підприємство успішно працює і приносить прибуток, комусь не дає спокою чи то сам актив, то чи коштовна київська земля під аеродромом. Є наміри передати аеропорт в інші руки або ж зовсім збанкрутувати його, звести на цьому місці житловий масив. А заміну "Жулян", нібито припускають, побудувати за містом. Саме з цим може бути пов'язаний тиск, який зараз чиниться на інвестора.

"Ми зараз не в тій ситуації, коли можемо розкидатися будь-якими бюджетними надходженнями. Місто не в тій ситуації, коли ми можемо самостійно піднімати такі великі проекти, як будівництво нового аеропорту. Ми повинні зберігати те, що є", - говорить Костянтин Богатов.

За його словами, альтернативи "Жулян" зараз немає, будь-які розмови про перенесення аеропорту - це маніпуляція з метою відібрати землю, залишивши городян без зручного аеропорту.

"Якщо ми його спробуємо винести, то навряд чи знайдемо інвестора, який з нуля за містом щось побудує. Тому що приміська земля теж дуже дорога, площа потрібна величезна. Потрібно будувати маршрути, щоб люди туди поїхали. Це буде все довго, дорого, і ми не знайдемо такого інвестора. А Борисполя місту мало", - коментує Богатов.

Нагадаємо, що передача аеропорту в приватне управління розслідується НАБУ. 14 червня детективи бюро проводили в будівлі аеропорту обшуки - майже добу 130 співробітників аеропорту утримувалися без зв'язку в своїх кабінетах, що стало причиною аварії з літаком авіакомпанії "Браво".

"Під час посадки в сильну грозу літак зі 169 пасажирами на борту викотився за межі злітно-посадкової смуги. Ситуація ускладнювалася підвищеною загрозою вибуху: на борту літака було 4 тонни авіаційного пального. У цей час керівництво аеропорту, яке, по суті, було в заручниках у силовиків, не мало можливості вжити відповідні погодної ситуації заходи", - зазначили в прес-службі аеропорту.

Одна з ключових претензій силовиків - низька орендна ставка, яку платить приватний інвестор за оренду госпприміщення і злітно-посадкової смуги. За інформацією НАБУ, інший претендент на інвестдоговір, російська компанія, що належить олігархові з оточення Путіна, пропонувала вдвічі вищу орендну ставку.

Источник: https://censor.net.ua/ua/n3076963
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору