EN|RU|UK
 Суспільство, За кордоном
  7731  40

 Російський генерал-майор Конашенков збрехав, намагаючись спростувати дані СБУ, - InformNapalm

Офіційний представник МО РФ генерал-майор Ігор Конашенков публічно збрехав у своїй заяві для ЗМІ, намагаючись оперативно спростувати дані Служби безпеки України про перекидання в Сирію найманців ПВК “Вагнера” на флагмані Тихоокеанського флоту Росії - ракетному крейсері “Варяг”.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, такого висновку дійшли волонтери міжнародної розвідувальної спільноти InformNapalm, аналізуючи заяву Ігора Конашенкова, поширену російськими ЗМІ, а також порівнюючи її  з оприлюдненими даними та матеріалами з відкритих джерелах.

Російський генерал-майор Конашенков збрехав, намагаючись спростувати дані СБУ, - InformNapalm 01

18 квітня 2018 року Служба безпеки України оприлюднила свідчення колишнього військовослужбовця ЗС РФ матроса Миколи Коваленка, який проходив службу за контрактом у 2015-2017 роках на ракетному крейсері "Варяг". Намагаючись спростувати їх, офіційний представник МО РФ вдався до маніпуляцій. "Ракетний крейсер "Варяг" ніколи не заходив у сирійський Тартус, так як для заходу і швартування бойових кораблів такої водотоннажності там немає відповідних причалів", - наголосив Конашенков.

Проте на відео допиту матрос і не казав, що крейсер заходив у порт Тартус. На хронометражі 01:48 Коваленко розповідає про найманців ПВК "Вагнера": "В районі порту Тартус прийшли катери в нічний час, люди вивантажилися зі своїм вантажем і більше їх ніхто не бачив".

Відео допиту із сайту Служби безпеки України.

 

Більш повне відео з інтерв’ю телеканалу "Новини Харкова".

 

У лютому 2017 року видання "Настоящее время" публікувало репортаж-інтерв’ю із мамою російського моряка Владислава Шалаєва, який проходив службу за контрактом на російському ракетному крейсері "Варяг" і помер через 4 доби після повернення з походу до берегів Сирії.

"У цьому цікавому інтерв'ю мати загиблого розповідає, що в кубриках, де спали матроси, було дуже багато людей. Їх розміщували в чотири яруси на ліжках, а деякі спали просто на палубі. Це означає, що крейсер "Варяг" під час походу в Сирію був переповнений, і це цілком відповідає свідченням матроса Миколи Коваленка.

Служба безпеки України швидко відреагувала на заяву Конашенкова, потроливши МО РФ у відповідь конкретними списками  бойовиків "Вагнера", яких доставили до Сирії на крейсері "Варяг". У СБУ зазначили: "У разі виникнення в МО РФ "труднощів" у встановленні конкретних паспортних даних та адрес проживання вищезазначених громадян РФ з числа "ихтамнетов" Вагнера для притягнення їх до кримінальної відповідальності за найманство, СБУ готова оприлюднити і цю інформацію для донесення правди до громадян Росії та ліквідації "необізнаності" вищих офіцерів МО РФ".

Але повернемося до заяви російського генерала Конашенкова. Це не перший факт, коли офіційний представник та чиновник МО РФ бреше.

У листопаді 2017 року Міністерство оборони Росії  під виглядом "неспростовного підтвердження" опублікувало фейковий матеріал про те, що США прикривають боєздатні загони бойовиків терористичної організації ІДІЛ.

А в червні 2017 року і самого президента Росії Володимира Путіна впіймали на фейках. В одному з кадрів фільму Олівера Стоуна він, показуючи ролик, на якому американський гелікоптер AH-64 "Апач" розстрілює бойовиків руху "Талібан", заявив: "Це наші хлопці". Символічно, що на оригінальне відео роботи американського гелікоптера наклали звук переговорів українських військових пілотів Мі-24, які вдало атакували російських бойовиків у першому бою російсько-української війни в Донецькому аеропорту.

Тож представник МО РФ генерал-майор Ігор Конашенков лише продовжує "традиції" російських чиновників, які повторюють, як мантру, "ИхТамНет" або "ИхТамНеБыло"", - зазначають автори матеріалу.

Источник: https://censor.net.ua/ua/n3062795
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору