EN|RU|UK
 Киевские новости
  2684  6
Материалы по теме:

 ГАРАЖНЫЕ КООПЕРАТИВЫ НАЧАЛИ БОРЬБУ ЗА СВОИ ПРАВА

"Наша цель - объединить усилия председателей кооперативов, за каждым из которых от 300 до нескольких тысяч членов кооперативов. Мы добиваемся законного решения наших проблем и донесения необходимой информации до чиновников. На сегодняшний день собрано около 35 тыс. подписей членов кооперативов в поддержку наших инициатив"

Киевская власть уже сделала ряд шагов для поддержки гаражных кооперативом и автолюбителей столицы, но решены еще далеко не все вопросы. Своей точкой зрения на существующие проблемы и пути их решения поделился председатель ассоциации гаражный кооперативов Подольского района М. Купенко. Публикуем статью на языке оригинала.

Гаражні кооперативи столиці викинуті з поля зору столичної влади. Не знаходячи притулку в інфраструктурі міста та дорогої орендної плати за приміщення,багато підприємців змушені використовувати свої гаражі під підприємницьку діяльність яка не суперечить цілям і задачам кооперативів. І це не можна назвати бізнесом, а скоріше єдина можливість в наш час людям «утриматись на плаву» та годувати свої сім'ї. Кооперативи сприяють підприємцям, легалізують їх діяльність, укладають з ними відповідні угоди, на підставі яких вони зобов'язані сплачувати збільшені внески на сплату податку визначеного відповідною грошовою оцінкою землі, які цілком і повністю надходять в бюджет міста. Таким чином узгоджуються відповідні до законодавства взаємодії кооперативів із податковими органами міста.

Вбачаючи відсутність захисту кооперативів з боку влади міста, ігноруючи ст..37 Закону України «Про кооперацію», силові структури знаходять в кооперативах «поле своєї діяльності», направленої на подальше розорення підприємців під виглядом їх «кришування». Тому дії Олександра Попова сприйняті кооперативами, як протипожежна стіна, яка можливо нарешті покладе кінець беззахисту декількох десятків тисяч людей, які в складних умовах сучасності знаходять можливість утримувати свої сім'ї і поповнювати бюджет міста.

Особливо великої шкоди не тільки кооперативам столиці, а всім власникам транспортних засобів нанесло рішення постійної комісії Київради з питань земельних відносин містобудування та архітектури від 28.10.2008 року № 29/281-172К. Цим рішенням було призупинено розгляд питань щодо відведення земельних ділянок гаражним кооперативам, до розробки схеми будівництва в столиці багатоповерхових паркінгів. Схема не розроблена. Паркінги не будуються. В державі криза і коштів на це будівництво бюджетом міста не передбачено. Кооперативи міста не дивлячись на своє багаторічне існування, втратили надію на те, що вони коли не будь отримають право на користування землею.

Наслідки такого рішення привели до того, що власники транспортних засобів стали паркувати своїх «коней» на газонах, в зелених зонах, під деревами та проводами, ризикуючи їх втратити при різких змінах погодних умов, на прибудинкових територіях влаштовуючи перешкоди заїзду спеціального обслуговуючого транспорту до житлових будинків та карет швидкої допомоги.

Безправні на землю кооперативи призупинили вкладати кошти в благоустрій, дбати про захист навколишнього природнього середовища, міського дизайну, озеленення та таке інше.

Десятки відпрацьованих кадастрових справ лягли мотлохом в архівах управління земельних ресурсів міста. Тільки по Подільському району їх декілька. Це справи по кооперативах « «Барвінок», « Вимпел»,«Імпульс», «Квітневий», «Мрія»та інші.

Ці кооперативи існують по 25 -30 років і більше. Законодавство нашої держави вимагає оформлення права на їх існування. Спрямовані дії кооперативів на виконання цих, передбачених законодавством вимог з боку владних структур міста, зустрічають опір і штучні перепони. І це робиться, як відомо, на користь будівельних фірм. За останні 4 роки в місті вже було знесено декілька кооперативів. Але умови існування гаражних і беззахисність лишаються без змін.

Звернення кооперативів до влади, натикаються на заслони і різні перешкоди, які оформляються відписками за підписами двох осіб від Київської МДА, заступником голови, а від управління земельних ресурсів - заступником начальника. Ці відписки базуються на вимогах рішення Київради від 15.07.2004 року за № 457/1867 про « Тимчасовий порядок передачі (надання) земельних ділянок в користування або у власність» (щось цей «тимчасовий порядок» вже дуже довго затягнувся. Страждають люди і страждає Київ).

Голова КМДА з розумінням ставиться до проблем гаражних кооперативів. Цифра 1200 гаражних кооперативів і стоянок(дані на 2010 рік) давно не відповідає дійсності. Кожний день, крім вихідних, на території міста знаходиться біля міліонна автомобілів. Маленькі по площі прибудинкові території і вузькі, збудовані за радянських часів під'їзні дороги до житлових будинків, не спроможні розмістити на нічну паркову кількісний склад автомобілів міста, а не законно організовані нічні парковки, які належать владним чиновникам, дуже дорогі і не кожна сім'я спроможна сплачувати кошти за їх послуги.

Тому, безпритульний власник автомобіля, після закінчення робочого дня, кожен раз зустрічається з проблемою де припаркувати свій автомобіль і скільки йому на це потрібно витратити коштів.

Закріплені за кооперативами земельні ділянки - це майбутні багатоповерхові паркінги. Відсутність права на землю, яке сьогодні зручно використовують служителі Феміди для своєї «діяльності» сіють в кооперативах байдужість, породжують безвихідність створюють невпевненість людей.

Тому зроблені перші кроки голови Київської міської адміністрації на зустріч гаражним кооперативам міста - сприйняті багато чисельною кількістю власників транспортних засобів, як відродження втраченої надії на право користування землею, захист та існування гаражних кооперативі і стоянок.

Голова асоціації гаражних кооперативів

Подільського району міста Києва

М. Купенко

TUVwRVVYTjBSME13VERkUmRYUkRLekJNTjFGMk9VTXhNRmxFVVhOT1IwTXdUR3BSYzNSSFRFeDVPSFpNT1VNdk1GbEVVWE5PUTNrd1RFSTRNRXB5VVhWT1F6RXdURWs5
Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
 
 
 
 
 
 вверх