EN|RU|UK
 Форум Украины(624766)
  144  3
Тему создал: .

Провідні німецькі експерти по авіації: «Це був теракт»

Два провідних німецьких експерта по авіації Марк Страссенбург Клечак, фахівець з тривимірних навігаційних систем в Університеті Бундесверу в Мюнхені і в Інстітуті Фаунхофера в Дармштадті, і Ганс Додель, німецький експерт по навігаційних системах і електронних війнах, автор книги «Супутникова навігація», опублікували у впливовій варшавській газеті «Gazeta polska» статтю під назвою «Це був теракт» («To byі zamach»), в якій розповіли, як був знищений літак Президента Польщі Леха Качиньського.

Розібравши повний брехні звіт російської чекістської «слідчої комісії», т.з. МАК, вони зокрема, указують:



«Історія повторюється. 19 жовтня 1986 року на території Південної Африки звалився літак прокомуністичного президента Мозамбіку. Крім президента на борту були 43 людини, включаючи багато міністрів і інших чиновників, що займали провідне положення в країні. Як і у разі президентського літака в Смоленську, мозамбікський літак відхилився від правильної посадочної смуги на 37 градусів. Пілоти поводилися так, як ніби не знали, на якій висоті вони знаходяться. Вони ігнорували попереджувальний сигнал від GWP, який був прийнятий ними за 32 секунди до краху. Після краху південноафриканська поліція забрала всі чорні скриньки і відмовилася провести незалежне розслідування.

Офіційний звіт південноафриканських слідчих читається так, як ніби його склали зараз в Росії. У звіті затверджувалося:

1) Літак президента Мозамбіку знаходився в повністю справному технічному стані.

2) Теракт або саботаж виключається.

3) Поведінка екіпажа не відповідала вимогам, що пред`являються при посадці.

4) Пілоти проігнорували попереджувальні сигнали GWP.

Росіяни, які втратили в авіакатастрофі цінного союзника, несподівано опротестували південноафриканський звіт. Вони звинуватили власті ЮАР в спотворенні супутникового сигналу, посланого на літак.

Всі ці обставини дуже нагадують те, що відбулося в Смоленську 10 квітня 2010 року.

Після багатьох років виявилось, що комуністи мали рацію. У січні 2003 року колишній таємний агент південноафриканського режиму Ганс Лоув, признався, що літак був збитий шляхом свідомої фальсифікації супутникових сигналів, здійсненої південноафриканськими агентами.

Він так само повідомив, що якби не вдалася електронна атака, то літак був би збитий конвенційною зброєю двома групами командос. Це спостерігалося в Смоленську при «зачистці» росіянами поляків, що вижили.

Це факт, що 10 квітня під Смоленськом росіянами був спотворений супутниковий сигнал GPS, внаслідок чого літак опинився в неправильному положенні (по горизонталі: на 160 метрів ліворуч від посадочної смуги і по вертикалі, за оцінками, на 80 метрів нижче потрібного).



«Розумне» спотворення сигналу включає захоплення сигналу і його відтворення (з невеликим зсувом в часі і з більшою інтенсивністю) на тій же частоті, для того, щоб обдурити екіпаж.

Необхідно відразу вказати, що це не має нічого спільного з фантастичними технічними приладами у фільмах про Джеймса Бонде. Після 9/11 ця технологія використовується у всьому світі для захисту будівель, включаючи будівлі особливої важливості, наприклад, атомні електростанції і урядові установи (наприклад, на випадок ракетних атак).

У разі Туполєва, що наближається, спотворення сигналу на достатньо малій площі призвело до трагедії.

Апаратура для спотворення сигналу працює з точністю 0,3 метра. А джерело дистанційного керування могло знаходитися за десятки кілометрів від літака. Технічно цілком можливо спотворити покази висотоміра.

Якщо сюди додати ще спотворення даних по тиску (російські диспетчери не передали цих даних на Туполєва), то у екіпажа, навіть в умовах кращої видимості, ніж була в Смоленську, не було анінайменшого шансу залишитися в живих. Характер місцевості за аеропортом Смоленськ Північний — величезна лощина — служив додатковою гарантією успішності проведення теракту росіянами.

Покази GPS і інших приладів не давали можливості включитися системі попередження про близькість землі EGPWS. Ця система включається, коли літак опускається нижче 666 метрів (2000 футів) від поверхні землі.

Пілоти ігнорують сигнал від EGPWS кожного разу, коли вони йдуть на свідому посадку. В даному випадку проблема полягає в тому, що система EGWPS включається на підставі показів позіциомера приймача GPS і висотоміра. Таким чином, пілот замість 100 метрів опинився на висоті всього 5 метрів над поверхнею землі і в цій ситуації ніколи не дістався б до посадочної смуги.».



28.05.2010



PS

Майор Микола Мельниченко у середу був терміново госпіталізований в реанімацію однієї із столичних клінік. Мельниченко був доставлений до лікарні з сильними головними болями і високою температурою. Попередній діагноз - мікроінсульт. Мельниченку була зроблена пункція спинного мозку. Крововилив не підтвердився.

Медики припустили, що могло мати місце отруєння, і в четвер Мельниченка перевели в інфекційне відділення тієї ж лікарні. Лікарі оцінюють його стан як стабільний середній тяжкості, збити температуру доки не вдавалося.

Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
 Сейчас пишут
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Олег Хардин, злой крот, Juli Schubs, SergeL, Эрнесто, Леонид Самуэльевич, V-roma, valentyna 7f6f0f14, Vasyl Moroz 779d57e5, вставай, Саша Крест, opus, Dima30, SVP 3fc0d685, Алексей Носов d8330900, Bogdan_, namtab, Maxim Ak-Murza, Константин Гризодубо, Шрек Баблокат, Tatyana Pomolova, три - пятнадцать, Lvbnhj, Екзорцист, Nataliia Mykhailova, Nel Castro, курвиметр, Patriot2015, Свободный Радикал Украинец, bbc 965160aa, Bob2, Garsia UA, Костянтин Болтівець, Helg, marina marinina, Иллария Соняшникова, Kasper1088, _Дід_, Gangster, Олєкса Моцкаль, Славик Шустрик, Alexei Skibo, Semen Semenich, Иванко, Andrey Bolcman, Sophia-Maria Duglass, Варуна Мітра 3e355edd, Иван Искра
 Всего на сайте: 158 писателей
 
 
 
 
 
 вверх