EN|RU|UK
 Форум Украины(635397)
  124  1
Тему создал:

Как Тимошенко развивала украинское авиастроение.

ДП "Лізингтехтранс" скасувало конкурс на передачу в лізинг двох літаків Ан-140 через відсутність грошей на їх закупівлю. В цілому програма закупівлі авіатехніки через механізм держлізингу в 2009 р. повністю провалилася.

Про те, що оголошений в кінці минулого року конкурс на визначення лізингоотримувача двох літаків Ан-140 так і не відбувся, розповів директор з зовнішньоекономічної діяльності ДП "Лізингтехтранс" Роман Радченко. "Гроші для закупівлі двох Ан-140 в Харківського авіазаводу мали надійти на рахунок "Лізингтехтрансу" згідно з постановою Кабміну, проте вони так і не були перераховані.

Тому конкурс довелося скасувати", - повідомив Радченко. Нагадаємо, в листопаді уряд виділив із стабфонду держбюджету 20 млн. грн. Міністерству транспорту, яке, як передбачалося, купить через підпорядковане йому лізингове підприємство три літаки Ан-140. У постанові було сказано, що кошти виділяються за рахунок скорочення витрат по фінансуванню дорожньої інфраструктури, а також метрополітенів у Києві, Харкові, Донецьку і Дніпропетровську. На конкурс "Лізингтехтранс" виставив два, а не три літаки, оскільки саме така кількість готових Ан-140 перебуває в цехах ХДАВП (ці авіалайнери ще в 2004 р. замовила в заводу азербайджанська авіакомпанія AZAL, проте пізніше анулювала замовлення).

Розкриття конкурсних пропозицій відбулося в кінці грудня, а назвати переможця планувалося в січні.

Як вже писали "ЕІ", заявку на участь у конкурсі подали чотири регіональні компанії - "Мотор Січ", "АРП-410", "Марс РК" і "Бізнес Авіа". Такий високий попит, за словами конкурсантів, обумовлений привабливими умовами лізингу, а також характеристиками даної льотної техніки. Як розповіли в ТОВ "Марс РК", зараз перевізник експлуатує літаки Saab-340. Проте, всупереч поширеній думці про те, що обслуговування різних типів повітряних суден невигідне для авіакомпанії, "Марс РК" вважає доцільним поповнення свого флоту літаком Ан-140.

"Таких умов, як в "Лізингтехтрансу", зараз немає в жодної компанії на ринку: термін лізингу - 25 років, з відстроченням платежу в два роки, невисокий щомісячний платіж. Крім того, на внутрішньому ринку відчувається дефіцит техніки такого класу, як Ан-140", - говорить гендиректор "Марс РК" Андрій Прохоров.

За словами експертів, Ан-140 - найбільш вдала модель повітряного судна для експлуатації на внутрішніх маршрутах. Це пояснюється високою економічністю турбогвинтових авіалайнерів, до яких і належить Ан-140, на маршрутах невеликої дальності. Наприклад, порівняно з реактивним Ан-148 економія палива на відстані близько 1 тис. км. може досягати 50%. Тоді як достоїнства реактивної техніки виявляються при польотах дальності 3 тис. км. і вище.

Тим не менше компанії, які бажають купити Ан-140, не бачать ніякої можливості придбати літак безпосередньо у виробника, без посередництва лізингової компанії. "Навряд чи якісь перевізники зараз на це здатні", - говорить Андрій Прохоров. Таким чином, ті з небагатьох в Україні літаків, які доведені до стадії повної готовності, так і не вдалося передати в експлуатацію.

В цілому за підсумками 2009 р. можна стверджувати, що програма закупівлі авіатехніки за бюджетні гроші провалилася. Влада так і не змогла запропонувати авіакомпаніям ефективний лізинговий механізм як стимул-реакцію для придбання техніки вітчизняного виробництва, а заводи залишилися без живих грошей для фінансування виробництва нових літаків.

"Цього року ми не придбали жодного літака. Той перший Ан-148, який з червня перебуває в лізингу в АНТК ім. Антонова і експлуатується компанією "АероСвіт", був куплений ще в 2008 р." - признаються в "Лізингтехтрансі". Нагадаємо, окрім 20 млн. грн. на Ан-140, в держбюджеті на 2009 р. було також передбачено виділення 123,2 млн. грн. для фінансування закупівлі через ДП "Лізингтехтранс" літаків Ан-148.

FINANCE.UA

Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
 Сейчас пишут
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
morbius2014, secret secret_too, Шагай Правой, dom house, Олєкса Москаленко, птица говорун ef72a73d, russkiy ukrainec, SergTranscarpathian, Nikol Pricol, Адвокатик, Влад Михайлович f31a5a47, Ярослав Лутченко, Алексус, Ksenia VB, Cтарий Кінь, Константин 1041a131, Veyshnor Rolf, Вася Шевченко f77d76ba, Дора, Nikolay Lysenko, EUkozak, Lado Khvedelidze, Igor Budnik b2adf589, Frol Fedoroff, Коваленко Егор, Ivan Larsen ecd1898d, Антон Левченко, Алег Федоров, Evgen Slobojanski, Tatyana Pomolova, Игорь Д, Иванко, бостууга, Вика Ying, sulima ivan, Антип61, Владимир Суб, Чинганчгук, Протоирей Филармонов, Nickol Nickols, Дин Рид 4cb3d1a3, Alex Yustasu, Sca Manager, elitium, violator, Dmitry Jerry Medvedev, Roine S, Alex Rozhenko, Лео Кот, Vladimir 5fe313f3, LUSi, швеллер, Мимик Re, Ivory, Денис_Харьков, Port Royal, Andry Asmodeus, Eugeniusz 1, Nick Dubovikoff, Андрей Дидовик, 5050, Лена Удод, Serega 62, Maxim Isajew, belge, Галина Захід, степан фантмасенко, Berko Berko, віктор федорович 31ee1569, Антипа Пилигримов, Володимир Миколаєць, РоботБАндер2, Костянтин Болтівець, Peterr
 Всего на сайте: 240 писателей
 
 
 
 
 
 вверх