EN|RU|UK
Блоги Борис Бабін
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.
  1219  1

Тотальна корупція у рибній галузі, що вбиває

Влітку 2019 року я багато писав про резонансну катастрофу риболовного судна "Іван Голубець", яке затонуло після пожежі в Атлантичному океані, біля берегів Мавританії. Тоді під час лиха на борту загинув мешканець Одеської області, член екіпажу пан Н-ку. В умовах послідовного піврічного ігнорування цієї трагедії як органами виконавчої влади так й правоохоронцями адвокатське об’єднання "Barristers" спільно з Українською незалежною морською профспілкою послідовно надає родині загиблого правову допомогу.

І нарешті можна з полегшенням звітувати про перші, проміжні результати. Зокрема, попре послідовне небажання одеського та київського офісів НАБУ, а також – ДБР, ДФС, Нацполіції та прокуратури бачити у загибелі громадянина України та відповідній втраті державного майна у особливо крупних розмірах будь-який склад злочину, 21 січня 2020 року ухвалою Шевченківського районного суду м. Києва було зобов’язано внести до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомості, за заявою батька загиблого, в порядку ст. 214 КПК України, про можливе вчинення керівниками Держрибагенства України, державного підприємства "Сервіс", компанії "Evial Business LP" та службових осіб "Російського морського регістру судноплавства" кримінальних правопорушень передбачених ч. 1 ст. 11, ст. 119, ч. 2 ст. 149, ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 206-2, ч. 2 ст. 212, ч. 1 ст. 249, ч. 2 ст. 271, ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 364-1, ч. 2 ст. 367 КК України (ухвала слідчого судді у першому коментарі). Позицію НАБУ та ДФС у цій справі також оскаржено окремо.

А вже 29 січня 2020 року рішенням Саратського районного суду Одеської області за заявою батька загиблого судом, за участю присяжних, було встановлене факт смерті громадянина України Н-ку на своєму робочому місці, а саме як члена екіпажу (моториста) торговельного (риболовного) судна "Іван Голубець" (ІМО 8859782) під прапором Грузії та у державній власності України (власник судна – державне підприємство "Сервіс", орендар судна – канадська компанія "Evial Business Lp", класифікаційне товариство судна – Російський морський регістр судноплавства), у машинному відділенні судна "Іван Голубець", де 19 липня 2019 року виникла пожежа (аварійна подія). Раніше ніж через півроку такий процесуальний крок було здійснити неможливе. Забезпечення суду доказами стало можливим через конструктивну позицію Морської адміністрації Грузії, яка надала нам вичерпний набір документів технічного розслідування катастрофи. Включно із показами членів екіпажу, які прямо свідчать про жахливий технічний стан судна, імітацію на ньому протипожежної діяльності. Характерно, що Грузія під час такого розслідування, фактично відмовилася від співпраці з Держрибагенством України. Так саме як й поліція та прокуратура Мавританії. Через обставини та персоналії розкрадання держмайна у аферах з державними океанічними суднами України я можу зрозуміти і грузинських інспекторів, й мавританських прокурорів. Які не бажали навіть сідати за один стіл дехто з ким.

Заходи із захисту прав родини загиблого рибалки тривають та будуть реалізовані навіть за умов подальшої бездіяльності у цій справі окремих державних органів та їх службових осіб. Я знаю що це ретельно прочитають посадовці РМРС, їх московські куратори та українські "любі друзі". Нешановні, ви можете й далі наймати будь-кого, байдуже. Вже й без мене справа Н-ку та відповідного злочинного конгломерату РМРС та українських посадовців морського сектору стане не лише надбанням гласності, зокрема європейської та заокеанської, але й підставою для відповідних процесуальних рішень. Зокрема й для пана Б., який за протекції своїх російських друзів, як кажуть, попре падіння з кресла "головного рибалки", нині хоче зайти в кабінет керманича морської адміністрації. Але – не сьогодні.


Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
 
 
 
 
 
 вверх