EN|RU|UK
Блоги Наталія Шаромова
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.
  1562  9

Як хитро і підступно МАУ "робить" своїх клієнтів

Не хотілось писати про це, бо досі болить згадувати цю історію, але Fly UIA вимусили.... тому!

1 листопада 2019 Фєтхіє. Туреччина. На своїй автівці ми сім'єю з дітьми повертались додому. Дорога тривала по складному серпантину, йшов дощик. Від сильного удару ми зупинились, дорога скінчилась... ми попали в аварію ( упущу деталі). Машина була не на ходу, серйозні пошкодження. Її забрав евакуатор. Так як ремонт був досить складний і прогнозований час складав близько 30 днів, ми прийняли рішення повертатись авіарейсом, залишивши машину на ремонт.

Ми купили 4 квитки через мобільний додаток МАУ на літак Ізмір - Київ рейс PS702, що мав летіти 08 листопада 2019 о 15:50 за місцевим часом. За 2-х дорослих і 2-х дітей з 2-ма місцями багажу заплатили 13046 грн. Оплата була 04 листопада 2019.

За пару днів ситуація з машиною змінилась. Ремонт пообіцяли зробити раніше і так, щоб ми встигли на паром з міста Карасу в Чорноморськ, який ходить один раз на тиждень і мав відправлятись 09 листопада 2019 о 6 ранку з порту міста Карасу, що недалеко від Істанбулу. Реєестрацію для посадки на рейс потрібно було здійснити не пізніше 20:00 08 листопада 2019.

Як тільки нам стала відома інформація про експрес ремонт нашої автівки, ми зразу заповнили форму повернення квитків МАУ у них на сайті, про що отримали від них автоматичне зворотнє повідомлення 6 листопада 2019 0 21:01 Це було більше ніж за 42 години до вильоту!

Здавалось би в чому ще можуть бути питання?! Але ні! Нам приходить лист на пошту від Владлена Водянник, Відділ бронювання і оформлення авіаперевезень, з питанням чи ми справді хочемо повернути квитки, і це буде зі штрафом в 5000 грн приблизно чи можемо скористатися ними протягом року. На що ми відповіли, що скористатися не зможемо і тому хочемо повернути квитки, описавши також причину повернення і ситуацію, яка з нами склалась. На що нам знову прийшов лист що повернути всі кошти нам не зможуть за квитки. Але в кожному листі була хитра приписка "Просим сообщить о Вашем решении." Кожен лист закінчувався додатковим начебто запитанням. Хоча наш лист і звернення були чіткими і простими: Ми повертаємо квитки і хочемо це зробити з мінімальними втратами. ВСЕ!

Вся ця переписка триває в той час, коли ми їдемо дорогою з Фетхіє до Карасу, щоб встигнути на реєстрацію на паром. Дорога 712 км. І в цей час час-від-часу без поспіху приходять листи від Відділ бронювання і оформлення авіаперевезень МАУ з припискою в кожному листі "Просим сообщить о Вашем решении." І ми при кожній нагоді зупинитись, зупинялись і відповідали!!!! Але для чого всі ці листи, МАУ ??? Ми за 42 години вже все написали, що хотіли Вам сказати, для цього і є форма!!!!

Вибачте #FLYUA ми без ноутбука, в чужій країні, вирішуємо купу питань зі страховою, квитками на паром і за кермом.

Остання наша відповідь, 3 -тя чи 4-та !!! вже, що так, ми здаємо квитки, була за 2 год 50 хв до вильоту. І тут відповіді від МАУ припинились. Через два тижні тобто вчора, я поцікавилась, коли чекати повернення коштів, на що прийшла відповідь, цитую:

"Согласно вашему запросу информируем вас о том, что при аннуляции билетов для перелета 08/11/19 по маршруту Измир (ADB) - Киев (KBP) сумма к возврату отсутствует, так как был дополнительно удержан штраф за неявку на рейс."

Нагадаю, за правилами повернення квитків МАУ ми мали за 3 години попередити про нашу неявку на літак і про бажання повернути квитки. Ми це зробили за 42 години ! + ще 3 чи 4 рази додатково!!!

Друзі, дуже прошу вашої підтримки у вигляді лайків і репостів. А також прошу відмітити тут людей, які працюють в МАУ і могли б допомогти у вирішенні питання. Сподіваюсь, що це помилка і кошти нам все таки повернуть!

Трошки переписки додаю. Це окрім форми і ще 2 листів за 3 години до відправлення.



Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
 
 
 
 
 
 вверх