EN|RU|UK
Блоги Борис Бабін
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.
  1788  3

Палка дружба Держриби та росіян учергове вбиває

Трагічний інцидент на риболовному судні "Іван Голубець" (ІМО 8859782) біля берегів Мавританії учергове змушує нас повертатися до питань корупції, некомпетентності та прямого лобіювання ворожих інтересів у Держрибагенстві.


Нагадаю, що за останні роки українські судна, які формально перебували у державній власності та здійснювали океанічний лов в рамках двосторонніх та глобальних міжнародних угод в Антрактиці та Східній Атлантиці, змінили прапори та фактично перебувають у повільних процесах відчуження на користь іноземних бенефіціарів. Цей процес знищення українського океанічного рибальства прискорився з 2014 року; прикладом, менеджмент цих суден часто здійснюється з окупованого Криму, і членами екіпажу та навіть капітанами стають не українці (зокрема кримські моряки), а громадяне держави-агресора. Серед іншого, два роки тому саме цей "Іван Голубець" змінив прапор на белізський, а рік тому - на грузинський.

Це зокрема дозволило судновласнику проходити технічні обстеження судна у сумнозісному Російському морському регістрі судноплавства (регістровий номер судна у росіян - 903774), який роками балансує на межі істотних санкцій в Україні, та з 2014 року не може освідчувати судна під українським прапором. Тому українські посадовці радісно та за невеликий бонус дозволяють українським суднам виходити з української реєстрації - лише б не псувати власні комерційно-братерські відносини з російським регістром.

Трагічні результати таких фейкових технічних освідчень маємо зараз - бо компетентність російського класифікатора (як і всього іншого російського) дуже специфічна та залежить звісно не від технічного стану судна, а від кількості та коліру доданих папірців у конверті та від дзвінків з Москви. Упевнений, що у класифікаційних документах від цієї структури, які згоріли разом з приміщеннями судна, йшлося, що на ньому усе гаразд, зокрема й у протипожежному вимірі. Звісно що було б дуже добре якщо вітчізняні правоохоронці з`ясували - хто саме винний у ймовірній загибелі члену екіпажу "Івана Голубця" від пожежі, в умовах очовидних несправностей та неможливості приборкати пожежу штатними засобами.

Додатково додам, що власником цього судна, стосовно якого здіснювали технічне освідчення росіяне, є українське державне підприємство "Сервис", зареєстроване у м. Києві, вул.Тургенівська, буд. 82А. За цією адресою загалом зареєстроване як мінімум десять підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Держрибагентства, включно з обома кримськими рибними портами. Звісно в ідеальному світі наші спецслужби мали б цікавитися такими братерними зв'язками Держрибагенства з РМРС, в реальному ж - вони як відомо толерують прямій зраді національних інтересів через підписання щорічних протоколів Держриби з росіянами стосовно рибальства на Азові. Адже, як відомо, великі гроші (навіть дуже великі, у випадку РМРС) це велика тиша.





Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
 
 
 
 
 
 вверх