EN|RU|UK
Блоги Марина Голуб
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.
  307  2

Не сидіти в засаді. Чому має навчити кейс Баласинович

Вкрали телефон, зламали пошту, ваші приватні фото чи відео потрапили в чужі руки і публікуються в мережі…  Я в комунікаціях із минулого тисячоліття, і з тих часів люди не змінилися. На появу гидотних та брехливих публікацій, люди реагують однаково: «Давайте не звертати на це увагу». І навіть сьогодні, коли завдяки соцмережам будь-який скандал можна роздмухати за години, досі поширена думка -  що треба бути виваженим, розумним, не звертати уваги на гидоту чи брехню, і тоді все саме «розсмокчеться». Відкрию таємницю: не розсмокчеться!

Недавній кейс у доказ. Інтернетом розійшлося брутальне відео про молоду жінку, яка скандалить і використовує ненормативну лексику. Відео поширювалося в контексті – дивіться, як п’яна кандидатка в депутати спілкується з поліцейськими. Два місяці це відео набирало перегляди в YouTube. І лише тоді, коли цю жінку виключили з списку кандидатів у народні депутати -  нарешті з'явилося і  її  версія подій, її інтерв’ю, де вона детально пояснює, що насправді відбувалося і чому вона так поводилася. Що скандальне відео насправді зняте в той момент, коли вона застукала чоловіка з коханкою. В той день захворіла донька, чоловік попередив, що вилетів за кордон по роботі, але виявилося, що він розважається з коханкою. Мало хто поводився б спокійно та чемно в такій ситуації.

Але цілих два місяці відео про «п’яну голову ради, яка посилає жінку-поліцейського» ширилося інтернетом, і сама вона нічого не пояснювала! Бо «розумні люди» в партії порадили їй мовчати, не виносити сміття з хати. І цей урок вона, напевно, тепер запам'ятає на все життя – як сидіння в засаді зробило з неї «п'яницю», «істеричку», «дурепу».

Є інша історія. В ЗМІ виходить викривальний матеріал про екс-чиновника, де побіжно згадується приватна компанія-наш клієнт. Факт появи матеріалу відразу на кількох ресурсах не залишив сумнівів, що це інформаційна атака проти конкретної людини, екс-чиновника. Але оскільки вона рикошетом б’є в бік нашого клієнта, ми запропонували компанії негайно відреагувати. Разом із юристом підготували розгорнутий коментар із детальним описом ситуації та доказами, чому вказані факти стосовно компанії є недостовірними. ТОП-менеджер компанії розмістив цей коментар на публічній сторінці державного органу, який першим розповсюдив викривальний текст. Наша миттєва реакція не залишилась непоміченою: державний орган змінив текст повідомлення і прибрав згадку про нашого клієнта. І в подальших матеріалах компанія нашого клієнта більше не згадувалась.

Сам факт, що про вас публікують брехню чи гидоту, означає одне  - це комусь вигідно! Реагувати на це, чи ні — вирішувати вам. Навіть якщо ви взагалі на це не реагуєте, ви все одно реагуєте — мовчанка трактується як ваша згода з усім, що про вас розказують. І ви в такому випадку програєте, а ваші вороги досягають мети.

Отже, що необхідно робити?

По перше: чітко, ясно, і, головне, швидко заявити свою позицію. Зробити публічну заяву. Якщо є потреба - вибачитись. Не чекати  місяцями, поки брехня  обросте іншою брехнею.

По друге, публічна людина має пам'ятати: у всіх випадках, коли вас знімають на відео чи записують на аудіо, це може бути використане проти вас. Поводьтеся достойно.

Всіх наших клієнтів, які хочуть бути відомими ми попереджаємо: публічна людина, це не лише привілеї. Це і відповідальність, це і ризики. Велика кількість людей буде готова до вас прислухатись, як до авторитету. Але перше ж ваше спотикання – і ті, хто вас любили і хвалили, можуть почати бити вас ногами.
Ви маєте бути до цього готові.  І ви маєте право на публічний захист.

Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
 
 
 
 
 
 вверх