EN|RU|UK
Блоги Ольга Хоменко
експерт економічних програм "Українського інституту майбутнього"
  248  0

Бренд України подорожчав на 23%

За оцінками Brand Finance, найдорожчими брендами 2018го року стали:
США ($25,6 трлн.)
КНР ($12,8 трлн.)
Німеччина ($5,2 трлн.)
Британія ($3,8 трлн.)
Японія ($3,6 трлн.)

Вартість бренду України – $84 млрд. (для порівняння у 2017 – $68 млрд., у 2016 – $56 млрд.)
Рекордною вартість бренду України була у 2013 році – $126 млрд.

Одним із ключових факторів впливу на місце у даному рейтингу є інвестиційне середовище.
На графіку видно, що із падінням притоку прямих іноземних інвестицій зменшується вартість бренду нашої країни.

За розрахунками Ukrainian Institute for the Future, для зростання економіки на 8 – 10% щорічно, необхідно залучати до $20 млрд. інвестицій.


Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
 
 
 
 
 
 вверх