EN|RU|UK
Блоги Дмитро Наталуха
Партнер компанії зі стратегічних комунікацій Lead/Augury, випускник Кембриджського університету, співавтор -Поганої Кампанії-
  565  3

Медовий місяць Вакарчука

В світлі вчорашнього політичного весілля Самопомічі і ДемАльянсу на поверхню знов всплило прізвище «Вакарчук».

Складається враження, що вже існує ціла «Секта свідків висування Вакарчука», очолювана, передусім, деякими народними депутатами :)

На цю тему було вже багато гумору, в тому числі - і на нашому каналі, тож цього разу поговоримо серйозно. Про те, навіщо, з точки зору технологій, пан Вакарчук може тримати таку довгу паузу.

У виборчих технологіях існує «ефект медового місяця».

Це - позитивна динаміка рейтингу кандидата і стрімке розширення його електоральної бази. 

Трігерів такого ефекту існує декілька, але один з найсильніших - поява нової політичної фігури, на що вкрай позитивно реагує мобільний електорат (грубо кажучи - який не визначився).

За різними оціками, зі своїм вибором ще не визначились від 20% до 45% українців. Це - критично багато.

Іншими умовами запуску ефекту «медового місяця» є базова впізнаваність політика, низький антирейтинг, потужний агітаційний старт на початку кампанії і достатня кількість ресурсів. 

Та, все одно, найбільш критичною умовою є висока електоральна мобільність.

В залежності від обставин і навичок технологів і кандидата, «медовий місяць» може тривати від декількох тижнів до декількох місяців і якщо вдасться підгадати його таким чином, щоб дата виборів прийшлася саме на нього - це може стати визначальним фактором перемоги на виборах.

Тепер слідкуйте за руками:

- новий політик із базовою впізнаваністю і низьким антирейтингом - є;

- висока електоральна мобільність - є;

- ресурс на агітаційний старт - хтось має сумнів, що він буде?

Ризикувати фальстартом ніхто особливо не хоче, тож можна припустити, що «Секта свідків висування Вакарчука» отримає свого месію ближче до останнього місяця 2018 - першого місяця 2019 року.

Цей допис був вперше опублікований на телеграм-каналі "Погана Кампанія"
ПІДПИСАТИСЬ НА КАНАЛ

Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
 
 
 
 
 
 вверх