EN|RU|UK
Блоги Олексій Хмельницький
Голова Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України
  346  0

АПТЕКИ з низькими :):):)  і чесна конкуренція 

АПТЕКИ з низькими :):):)  і чесна конкуренція 

Минулого року я писав про «Бізнес з великими Ц». Саме стали називатися деякі аптеки минулого року, коли Київське обласне відділення АМКУ ухвалило рекомендації про нечесну конкуренцію. Суть рекомендацій була така: «припиніть дурити споживачів і не рекламуйте несправжні Ціни». Ми довели, що присутність в назві «низьких цін» -  це введення в оману. І аптеки змушені були змінити вивіски. 

68 аптек в м. Києві виконали наші рекомендації та змінили свою назву, забравши звідти натяк на «низькі ціни». Втім, ми розуміли що проблема не лише в Києві. На початку літа 2018 року ми отримали дозвіл АМКУ на проведення дослідження щодо такого ж порушення в рамках всієї країни. 

Сьогодні маємо результати. Відділенням встановлено що розміщуючи на фасаді написи на кшталт «У НАС ДЕШЕВШЕ», «Аптека низьких )))» , «Аптека низьких Ц», «Аптека оптових цін», «Низькі ціни», «Соціальна аптека», «Копейка Цены как в Интернете»  тощо – аптеки і далі здобувають переваги на ринку та вводять в оману споживачів. Адже повідомляють невизначному колу осіб неправдиві відомості про ціни на товари. 

Інформація про «низькі ціни» сприймається покупцями, як інформування про цінову політику, стимулює їх до здійснення покупки саме в цих аптечних закладах і призводить до створення у споживачів хибного уявлення про низькі ціни на лікарські засоби та вироби медичного призначення в цих аптечних закладах, порівняно з іншими суб’єктами господарювання на ринку реалізації лікарських засобів. 

Більше того – це порушення ліцензії. п. 161 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової і роздрібної торгівлі лікарськими засобами визначено, що на фасаді будівлі, в якій розміщується аптечний заклад установлюється вивіска із зазначенням закладу та інформація про найменування ліцензіата з режимом роботи аптеки.

ВСЕ. БІЛЬШЕ НІЧОГО.

Найменування аптечного закладу або знак для товарів та послуг (логотип) не може містити вказівки щодо рівня або іншої ознаки цін, яка може вплинути на наміри споживача  щодо придбання ліків.

Відділенням було проведено опитування потенційних покупців лікарських засобів різних вікових та гендерних груп та встановлено, що така інформація сприймається споживачами як така, що вказує саме на рівень цін в аптечному закладі  та  впливає на намір споживача придбати лікарські засоби саме в цій аптеці.

З метою припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист  економічної конкуренції адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення АМКУ надала 65 суб’єктам підприємництва, а це десь 2,5 тисячі аптечних закладів по всій Україні обов’язкові для виконання рекомендації на протязі двох місяців припинити дії, які полягають поширенні неправдивої інформації у зовнішньому оформленні аптечних закладів, шляхом приведення оформлення аптечних закладів у відповідність до вимог законодавства. 

Тож, через 2 місяці всі вони або змінять назву або отримають штраф. (з повним списком Аптек можно ознайомитись на сайті відділення )

Якщо ви побачите такі назви через 2 місяці будь-де в Україні повідомляйте нам, в відділення, за адресою м. Київ, вул. В.Липківського 45, 9 поверх або за тел. (044) 248-08-92


Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
 
 
 
 
 
 вверх