EN|RU|UK
Блоги Роман Семенуха
Народний депутат, "Самопоміч"
  293  1

Рішення ситуації із «євробляхами»: доступні акцизи, спрощена реєстрація, зниження цін на всі автівки

Автомобілі на єврономерах заблокували центр столиці.

Кияни скаржаться на незручності, проте, схоже, що іншого виходу у власників транзитних машин, окрім як перекривати рух, немає. 

Бо лише в останній пленарний тиждень цієї сесії у порядку денному парламенту з’явилися законопроекти – провладні 8487 і 8488 (авторський колектив на чолі з Ніною Южаніною), та альтернативні 8487-1 та 8488-1 (від «Самопомочі»), які пропонують врегулювати ситуацію із масовим ввезенням в Україну автомобілів на іноземній реєстрації.

Що пропонує «Самопоміч»?

1. Нові  доступні акцизи для всіх транспортних засобів, скасування акцизу для електроавтомобілів.

За нашим законопроектом вартість розмитнення в середньому складе до 50% вартості автомобіля, або близько 1000 євро для найбільш популярних автомобілів (цінова категорія 3-4 тисячі Євро).

Наприклад, вартість розмитнення 15- ти річного автомобіля з двигуном 2л. ціною 2000 складатиме 1000 євро. Сумарна вартість автомобіля в Україні буде 3000 євро. 

За формулою, яку пропонують провладні законопроекти, така автівка коштуватиме 4500 євро. 

2. Пропонуємо протягом року особливі умови реєстрації для вже ввезених автівок: спрощену процедуру реєстрації за наявності документів, які підтверджують зняття ТЗ з реєстрації за межами України, документів, що посвідчують право власності на ТЗ. Дозволяємо реєструвати ТЗ за умови сплати штрафів з порушення митних правил у розмірі не більше 17 тисяч гривень (1000 неоподаткованих мінімумів). 

3. Скасовуємо пенсійний збір. 

Це "неприродній" податок, який насправді немає жодного стосунку до державної реєстрації ТЗ, і вводився він, до речі, тимчасово на рік у 1998 - му році. Минуло 20 років, дефіцит Пенсійного фонду - 140 мільярдів гривень, фонд перевантажений невластивим видатками. 

Проте замість того, аби комплексно вирішувати проблему - прибирати невластиві видатки з фонду, впроваджувати накопичувальний рівень пенсійного забезпечення, влада лишає збір при реєстрації автомобілів, хапаючись за нього як за останню надію врятувати Пенсійний фонд. 

Наповнювати його мають виключно працюючі українці відрахуваннями із зарплатні.

4. Пропонуємо адекватні розміри штрафів, а не драконівські, на відміну від основного законопроекту.

В Кодексі про адміністративні правопорушення це 3400 гривень штрафу за керування авто на іноземній реєстрації та 6800 гривеь  штрафу за повторне керування. В Митному Кодексі- це максимум 17 тисяч гривень (в основному законопроекті штрафи сягають 170 тисяч гривень).

Автомобіль у цивілізованому світі - вже давно не розкіш. Проте  за роки Незалежності, прикриваючись гаслом про захист вітчизняного виробника,  жодна влада так і не створила умови, які дозволили б українцям купувати якісні автівки за доступними цінами. І саме ця безвідповідальність стала причиною появи такого явища в Україні як «євро бляхи».

Законопроект «Самопомочі» не про "єврономери", він про покращення рівня життя кожного українця. Адже зниження акцизів зменшить вартість і нових автівок, і вживаних, що мають українську реєстрацію. 

На жаль, цей Парламент ухвалює важливі рішення лише тоді, коли на вулиці цього вимагають тисячі людей. Сподіваюсь, що цього разу розв’язання проблеми буде нарешті знайдене в інтересах громадян. 


Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
 
 
 
 
 
 вверх