EN|RU|UK
Блоги Анна Турчинова
к.п.н. , доцент , декан факультету природничо-географічної освіти та екології Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова
  30034  116

Гомодиктатура. Частина 1. Як розбещувати дітей.

Гендерна ідеологія потроху проникла у наше суспільство і  добралась до шкіл. І якщо хтось асоціює слово гендер із рівністю  прав чоловіків та жінок, то він помиляється.  Бо основною метою  є подолання гетеросексуальності та створення нового типу людини, яка наділена свободою обирати та  втілювати в життя свою сексуальну ідентичність незалежно від біологічноі статі. 

Маніпулюючи поняттям ‚свобода‘, представники цієіі ідеологіі створили своє дуже посильне  лоббі у ООН та ЄС і почали наступ на традиційні цінності -  духовність, сім'ю, повагу до літніх людей, роль батьків, розуміння своєі приналежності до тієї статі, яка була в тебе від народження,  роль чоловіка та жінки у суспільстві. Тобто того, що є визначальним у будь-якому не тільки демократичному, але і духовному суспільстві. Більше того. Вони  чомусь,  вирішили, що в них є абсолютне право вказувати усім іншім як треба жити, як виховувати дітей і , навіть, які слова можна використовувати , а які ні. Зауважу, що мова не йде про нецензурну лексику. Але і це не все. Вони вирішили, що мають право займатись рецензуванням шкільних підручників, вносити правки та надавати поради, що на їх думку треба змінити. 

А зараз конкретика.  Є в нас така собі державна установа ‚ Інститут модернізаціі змісту освіти‘, яка, судячи із сайту, займається рецензуванням  шкільних підручників. При цій установі працює антидискримінаційна комісія, яка і лобіює гендерну ідеологію. Наведу вам декілька прикладів висновків рецензування цієі комісії. 

ВИСНОВОК АНТИДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ

на електронну версію проекту підручника

«Я досліджую світ. Частина 1». підручник інтегрованого курсу

для 1 класу

закладів загальної середньої освіти»

(код – 3111; обсяг – 108 с. комп’ютерного набору)

А зараз подивимось, хто входить до складу цієі комісії. Загальна кількість - 21 особа. З них -  12 осіб із науковими ступенями ( філологи, філософи, соціологи, юристи та педагоги), жодного доктора наук,  решта ,  взагалі,  невідомо хто. Бо хто ці люди і чому вони вирішили, що вони якійсь експерти- сказати важко. Які в них є наукові праці- теж невідомо.  Проаналізувавши цю експертну раду, піймала себе на думці, що зараз в експерти йдуть усі кому не лінь. Тут ви побачите і лаборантів ( правда невідомо , навіть, якої кафедри), і вчителів якогось гендерного інформаційно- аналітичного центру‘ Крона‘ ( що це за центр?), і асистентку  факультету соціологіі, і благодійну організацію  ‚ Мережа‘ ( знов питання- що це?),  і координатора від Амнесті Інтернешнл, і завідувача бібліотеки. В мене питання : ХТО ЦІ ЛЮДИ? Чому вони мають право проводити рецензування підручників? Чому, взагалі, підручники мають проходити незрозумілу гендерну експертизу? Хто обирав ціх людей  і за яким принципом  це здійснювалось ? 

Чому ніхто не спитав батьків чи згодні вони бути не батьками, а якимось Родичем 1 та Родичем 2? 

Найстрашніше те, що гендерна ідеологія направлена на ліквідацію класичноі моделі сім‘і. В дітях руйнується орієнтація на шлюб і сім‘ю, на обов‘зки перед своіми батьками і дітьми. Хто вирішив , що традиційні ролі жінкі і чоловіка в сім‘і - це погано? 

В Украіні чисельність населення скорочується просто катастрофічними темпами. За останніми данними нас вже тільки 42 мільйони. Гендерна ідеологія руйнує сім'ю, як оплот  любові, безпеки , надійності, захисту, розуміння і духовного тепла. В країні, яка у прямому сенсі , захищає свою територію, яка захищає своє право на існування, відстоює свою ідентичність, де на  фронті гинуть чоловіки та жінки,  розповсюджувати цю  антинаукову ідеологію, яка веде виключно до одного - вимиранню - це просто злочин. 

Сподіваюсь, що батьки не залишаться осторонь, бо інакше з вересня вашим дітям розкажуть, що ви вже не батьки.  Сподіваюсь, що і уряд разом із президентом покладуть край цьому мракобєсію.  Інакше ми скоро побачимо  содом і гомору наживо. 

Шановні чиновники з МОН України, ви вважаєте, що саме це є нормою? Ви вважаєте, що саме ці люди можуть виховувати дітей і розказувати нам про гендерну рівність?

 Топ комментарии
Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
Страница 2 из 2
<<<1 2
Страница 2 из 2
<<<1 2
 
 
 
 
 
 вверх