EN|RU|UK
  755  1

 ЯКЕ В НАС "ТЕЛЕ", ТАКА Й "КРИТИКА"

Колектив Української студії телевізійних фільмів Укртелефільм оприлюднив лист–відповідь сайту "Телекритика".

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ
колективу Української студії телевізійних фільмів Укртелефільм
до редакції інтернетвидавництва „Теле Критика”
і не тільки...


У січні 2010 року „Теле Критика” на своєму сайті розмістила інформацію щодо проведення КРУ в м. Києві ревізії фінансово-господарської діяльності студії Укртелефільм.

Як і завжди, „Теле Критика” робить це однобоко, перекручуючи викладені в акті факти, а тому спотворює процеси, що відбуваються сьогодні на Українській студії телевізійних фільмів Укртелефільм.

Відповідно до Статуту – головним завданням та предметами діяльності студії Укртелефільм є не тільки створення телевізійних фільмів за державним замовленням та за рахунок власних коштів, але і забезпечення технологічного процесу в період проведення кінозйомок фільмів, програм, телешоу тощо різними творчими колективами.
Якби журналіст, який готував цей матеріал, був хоч трохи обізнаний у фільмовиробництві, то, безперечно, знав би, що телефільми продукують знімальні групи на чолі з режисером-постановником, а кіно-телестудії забезпечують реалізацію цього процесу.

Та причина, що держава не може фінансувати створення телевізійних фільмів, не є підставою для повного зупинення життєдіяльності будь-якого підприємства, в тому числі й студії Укртелефільм.

Саме завдяки зваженій політиці керівництва студії та її колективу на Укртелефільмі створені умови, коли навіть за часи кризи було суттєво підвищено заробітну плату працівникам, проводилися вкрай необхідні ремонти виробничих приміщень і переоснащення технологічного обладнання, вчасно сплачувалися комунальні послуги й обов’язкові платежі до держбюджету.

У 2009 році студією сплачено лише різних податків до Держбюджету близько 2-х млн.грн., а прибуток склав 1 млн. 133 тис.грн.
Так, дійсно, на початку 2009 року студія переживала складну економічну ситуацію, що змусило керівництво Укртелефільму звернутися до трудового колективу поставитися з розумінням до необхідності тимчасового переходу на чотирьохгодинне табелювання з подальшою компенсацією цих матеріальних втрат, коли ситуація стабілізується. Профспілкові організації і колектив одноголосно підтримали такий захід.

Завдяки цьому студія повністю зберегла свій творчо-виробничий персонал, забезпечила життєдіяльність підприємства і не дала йому збанкрутіти.
Крім того, з кінця 2008 і впродовж 2009 років студія від фінансово-господарської діяльності одержала значні прибутки, отже, отримала усі законні права виплачувати своїм працівникам матеріальну допомогу, премії, оплату додаткових відпусток тощо, що й було реалізовано.

Виходить, коли б керівництво студії не виплатило працівникам гроші за реально відпрацьований час, то це було б визнано КРУ, як позитив?
І зовсім дивним виглядає (цитуємо „Теле Критику”): „внаслідок порушень з оплати праці до державних цільових фондів зайво відраховано 22 тис.грн.”. Чого ж тоді „державні фонди” не відмовились від цих „зайво відрахованих” тисяч?

І як наслідок, за отримання підприємством прибутків, що дало можливість підняти заробітну плату, виплачувати матеріальні допомоги, премії, сплачувати обов’язкові платежі до держбюджету тощо „вирішується питання щодо відшкодування об’єктом контролю порушень та притягнення винних у їх допущенні осіб до відповідальності”.
Нагадаємо, що у 2007 році „Теле Критика” на своєму сайті розмістила недостовірну інформацію, що начебто на Укртелефільмі виявлено фінансових зловживань на суму понад 2 млн.грн. Тоді це стало предметом судових розглядів, які студією були виграні. І редакція „Теле Критики” знала б про це, маючи бажання хоча б поцікавитись у керівництва Укртелефільму. Але знана в Україні своєю „неупередженістю” „Теле Критика” як тоді, так і зараз проігнорувала це святе правило об’єктивності, і це справляє враження щодо особливого однозначно негативного ставлення до студії і її колективу.

Дивним чином це шановне видання якось не помітило, якими методами свого часу проводилася так звана „реорганізація” (ліквідація) студії Укртелефільм, як викинуті на вулицю майже всі співробітники студії більше десяти місяців мужньо відстоювали свої права на працю, на збереження Укртелефільму. І, завдяки своїй принциповій позиції та позитивним рішенням судів різних інстанцій, вдалося відстояти студію.
„Теле Критику” це не цікавило.
Ну що ж, яке в нас теле, така й Критика.
VEhrNGRrdzVSMEV3VEZoUmRXUkRNREJNV0ZKblRrZENNRmxNVVhOMFF5dG1Ua05wTUVwS09EQkxVRkYxZEVkQk1GbE1VWFJrUXpjd1RGaFNhRTVETkRCTWRsSnFUa000
Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
   
 
 
 вверх