EN|RU|UK
 Политика Украины
  35633  89

 КАРФАГЕН МУСИТЬ БУТИ ЗРУЙНОВАНИЙ

Я, Чорновол Тетяна, не легалізую активи свого вбивці-невдахи Януковича. Це геть абсурдне звинувачення подібне на нісенітницю, яку верзе Москва, щодо бойової чеченської молодості Арсенія Яценюка. Однак я змушена виправдовуватися, тому що воно було надруковане на першій шпальті "Української правди". Слідом "Українська правда" розмістила другу критичну публікацію на ту саму тему. Що це? Може пора вже мені дати слово?

Про це пише в блозі на УП народний депутат Тетяна Чорновол.

Тим паче, що мені є про що відповісти така званій "Парламентській експертній групі з євроінтеграції", яка назвала поданий мною і депутатом Барною законопроект, що впроваджує особливий механізм спеціальної конфіскації - "нехтування законодавством". І це при тому, що мова в законопроекті йде про запровадження простого ефективного ПРАВОВОГО механізму повернення державі мільярдів вкрадених Януковичем та його поплічниками, а саме: генпрокурор подає клопотання в суд, щодо конфіскації конкретного майна підсанкційних осіб, суд обмежений 10 днями, щоб винести ухвалу, яка негайна до виконання. Деталі можна прочитати на сайті ВР, законопроект 3025.

Перше, я чомусь зовсім не можу зрозуміти, чому анонімні експерти вдаються до цитування Конституції України та звинувачують авторів законопроекту в тому, що ми придумали конфіскувати майно Януковича, Клюєва, Арбузова та інших без рішення суду.

Взагалі, злочинне походження майна Саші Януковича навряд чи можна вважати таким, що потребує доказування, однак стаття 5 законопроекту прямо передбачає конфіскацію майна в СУДОВОМУ порядку.

Далі вони (експерти) вже ставлять під сумнів світову практику та називають неконституційною статтю 54 Конвенції Організації Об'єднаних Націй проти корупції, яка ратифікована 140 (!) країнами світу, вважається проривом у міжнародному законодавстві у напрямку повернення корупційних активів і яка передбачає конфіскацію придбаного в результаті злочину майна без винесення вироку в рамках кримінального провадження у справах, якщо злочинець не може бути підданий переслідуванню з причини смерті, переховування або відсутності чи в інших відповідних випадках.

Зокрема, автори критичної публікації заявляють, що підписання Конвенції та її ратифікація Україною суперечить Конституції та не могли мати місце. В той же час стаття 9 Конституції України прямо визначає, що чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. І наприкінці "парламентські експерти" посилаються на Директиву 2014/42/ЄС Європейського парламенту про заморожування та конфіскацію засобів злочинів та доходів, отриманих злочинним шляхом в Європейському союзі. Але Пункт 2 статті 4 цієї Директиви встановлює: "Коли конфіскація за рішенням суду на підставі вироку не є можливою... проте майно набуто в результаті злочину, який тягне за собою майнове збагачення, таке майно (предмет злочину) має бути конфісковане".

І у заголовку статті експерти завдають питання: що скаже Європа? Насправді Європа вже сказала, і не в одному правовому документі. Хочу процитувати статтю 626 Кримінального процесуального закону Латвійської республіки: "Слідчий для своєчасного рішення з метою економії часу слідства, з об'єктивних причин має право, в узгодженні з прокурором, виділити матеріали відносно майна отриманого злочинним шляхом і почати процес його витребування, якщо виконуються наступні умови:

1.Докази дають право вважати, що майно яке вилучено або арештоване, добуте злочинним шляхом чи є предметом злочину чи має стосунок до кримінальної діяльності.

2.З об'єктивних причин подача кримінальної справи в суд в найближчий час неможлива чи може потягнути невиправдані витрати".

Цей закон вступив в Латвії в дію з 01.01.2011. Тобто в Латвії такий порядок працює вже кілька років, хоча у них не було Януковича, Майдану, Небесної Сотні, агресії РФ.

Наразі Латвійські правоохоронці збираються стягнути 80,5 мільйонів доларів США Курченка в дохід свого бюджету, якщо не будуть вчинені відповідні дії правоохоронними органами України...

Взагалі, експерти елементарно плутають конфіскацію та спеціальну конфіскацію, яка за законодавством України застосовується незалежно від вироку суду, щодо власників майна. Чому їм це невідомо? За законодавством України на сьогодні вже можливо конфіскувати майно без вироку суду. Але перелік підстав меншій, ніж в Європейських країнах. Так, п. 9 статті 100 (автори не дочитали її до кінця, хоча і посилаються на неї) та п.3 статті 284 Кримінального процесуального кодексу України дозволяють застосування спеціальної конфіскації до майна, яке є предметом злочину, за умови закриття кримінальної справи у зв'язку з вичерпанням можливостей одержувати докази. Проте у справах щодо Януковича та його оточення, такий підхід буде політично неправильним. Тому єдине, що робить законопроект 3024 - це доповнює законодавство нормою, яка копіює законодавство інших Європейських країн: можливість застосувати спецконфіскацію за рішенням суду за умови затримки досудового слідства.

Сумнівів, що слідство в нас затримується "з об'єктивних причин" ні в кого не має? Як і сумнівів, що майно Януковича, Клюєва, Арбузова, Азарова та інших в Україні і за кордоном підлягає конфіскації, що дозволяє зробити цей законопроект. Правда?

Моя відповідь, однозначно -так.

А тепер моє питання: "А експерти хто?" Хто знищує в інформаційному просторі важливий для країни законопроект, не маючи жодних аргументів для критики, які би відповідали дійсності. Я готова все врахувати, якщо є раціональне зерно та щиро подякувати. Адже критика може бути атакою, а може бути порадою. Нажаль в даному випадку це була гола атака анонімної "Парламентської експертної групи з євроінтеграції".

"Укрправда" презентує статтю словами, що "стосовно неупередженості цієї групи експертів ні в кого не може бути претензій". Тому я особливо не розумію чому ця група анонімна. В мережі інтернет неможливо знайти жодного прізвища експерта. Відомо про групу лише те, що вона створена при комітеті ЄС з Євроінтеграції за грантові кошти Фонду "Відродження" та фундації Сороса "Відкрите суспільство". Згідно сайту "Відродження" розмір фінансування проекту 570 тисяч грн.

Хочу зауважити, що в Україні отримання Західних грантів -монополія. Тому, думаю, експерти всі знайомі, адже в усіх грантових проектах працює дуже обмежене коло осіб.

Тому не дивно, що позиція так званих громадських організацій, що сидять на грантах, ЗМІ, що підживлюються грантами та експертів, що працюють в грантових проектах -ідентична.

Наразі всі вони надзвичайно агресивно критикують законопроект, адже вважають тему повернення активів Януковича своїм "хлібом", під неї вони традиційно отримують грантові кошти.

Лютіше на законопроект реагують хіба що підсанкційні особи чиє майно набуте злочинним шляхом підлягає "особливому режиму спецконфіскації".

За моєю інформацією, ці злочинці режиму Януковича днями в Москві організували сходку, де скинулися грошима, задля знищення тих небагатьох політиків та посадовців в Україні, що виступили ініціаторами та лобістами цього законопроекту.

Правда цікаво, як об'єдналися в "праведному гніві" Льовочкін, Портнов, "Українська правда", анонімні однак дуже "неупереджені" експерти. (До речі, Янукович вбивав саме мене тому, що я ніяким чином не піддавалася "обробці" Льовочкіна).

Дуже сподіваюсь, що це ситуативне об'єднання не перешкодить прийняттю цього важливого законопроекту.

А тепер спрогнозую, якими можуть бути перші клопотання генпрокурора після вступу в силу цього закону, які активи можна нагально скерувати в бюджет.

Я знаю про те, що в 2014 року в рамках кримінального провадження Генеральною прокуратурою України на рахунках кількох банків були арештові: цінні папери на суму 1.8 млрд ДОЛАРІВ на які до сьогодні нараховується купонний дохід. А також арештовані грошові кошти на суму 100 млн.доларів США. Фактичними власниками цього добра є Янукович-Арбузов. Також можна згадати арештовані 42 кг золота Ставицького, нафтобази Курченка, що на пташиних правах експлуатують приватним бізнесом, можна згадати ці до болю відомі об'єкти:

межигорье

межигорье

межигорье


курченко

енакиевский

Чого ми чекаємо? Хочу я прямо спитати у "експертів". Коли повернуться володарі маєтків? Ми що спеціально тримаємо всю цю коштовну нерухомість у підвішеному статусі? Спеціально даємо надію злочинцям, приманюємо їх, вмовляємо: "Не жалійте вкрадені кошти, давайте розхитуйте ситуацію в Україні, фінансуйте власні ЗМІ, маніпулюйте громадською думкою, вкладайте кошти в корупційних політиків, терористів, сепаратистів, бандюків, що косять під "правих", накручуйте "ідейних" (їх легко дезорієнтувати, коли життя таке важке, зате гранати вони кидають влучно), давайте-давайте, дивіться ваші маєточки-цяцянки так зачекалися на вас!!!"

Януковичі щоправда не розуміють, якщо розхитають, то повертатися вже не буде куди - гранати не перестануть падати...

А ми це розуміємо, це наша країна, тому нам не можна чекати, треба приймати законопроект якнайшвидше- Карфаген мусить бути зруйновано.

Тетяна Чорновол, блог на УП

VEhrdlVYSTVRemt3V1ZCUmRYUkRLekJNVEZGMVRrZElaazVEYmpCTU4xSm5Ua001TUV3M1VYTjBReXN3VEhObk1FdE1VWE5PUjBNd1dYcFNhamxET1RCTVFYWk1kejA5
Комментировать
Сортировать:
в виде дерева
по дате
по имени пользователя
по рейтингу
   
 
 
 вверх